Complexity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 har en gammel p2 333mhz her som bare ligger her.. bruker den bare til å teste hardisker og gamle rambrikker.. (og litt cs når jeg jeg har mye besøk) det jeg lurer på er om det finnes ett program som får cpu til å jobbe 100% i 5 min eller noe sånn.. sånn burn test.. var innom noe lignende i sisoft sandra.. men jeg lurer på om det finnes noe mindre prog jeg kan bruke?.. skal bare teste hvor varm jeg får den. den har jo svær kjøleribbe.. og ingen prosessorvifte (tok den av å laga hardiskjøler til stor pc'en).. noen forslag?.. kom gjerne me linker.. hvis dere lurer på hvorfor i all verden jeg skal gjøre dette, så kan jeg si at jeg kjeder meg max... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 PRIME 95 kjør torturtest. men pass på at du bruker 100%. hvis ikke må du skru ned mengden minne den skal bruke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 PRIME 95 kjør torturtest. men pass på at du bruker 100%. hvis ikke må du skru ned mengden minne den skal bruke thnx.. skal teste det nå.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 googlet litt og fant Cpu burn in det var akkurat det jeg trengte.. takker for svar.. nå kan denne stenges Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 SiSoftSandra har også burn inn, den pleier jeg å bruke. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg får høyere temp på CPU med CPU Stability Test enn med Prime 95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå