Sjefern Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg har fått en stor stygg rosa strek over hele skjermen. Noen som har vært med på noe lignende? Det er en LG 42px12x. Heldigvis kjøpte jeg den med "ekstra garanti" på hi-fi klubben. Mulig jeg hadde fått det på garantien uansett men det er sikkerlig ergelig å måtte kvitte seg med den mens de studerer den Endret 4. juni 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 tar sikkert ikke lange tiden. det er sikkert et vanlig problem slik at du går neppå der. viser dem feilen. så sier de "åhh, ja. slike får vi mange av". bli med meg bort på lageret så får du en ny en. bare skriv under hær. værsågod". eller så blir det "hmm, hva er d forno'a?. får sende den inn til produsenten i kina" Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe. Det er den siste kommentaren der jeg er litt redd for at de sier "Vi ringer deg om et par uker og forteller hvor langt vi har kommet i prosessen" Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jøss.... Nå var den plutselig borte? Den har jo vært der konstant i to dager og nå er det ikke et spor etter den? Er det noen som kan forklare meg hva som har skjedd? Har aldri hørt om sånt før jeg.... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har det vært strømbrudd hos deg eller har du hatt kontakten ute av støpselet? Opplevde på en TV at fargene hadde slått seg vrange, da tok jeg ut støpselet noen minutter og når jeg da boota TV'en igjen var alt i orden Dette var på en billedrør TV og aner ikke om noe slikt kan skje med plasma/lcd TV'er, men kan jo ha vært noe slikt...eller...? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 husk at plasmaskjermer innholder flytende plasma. Plasmaskjermer er ganske annerledes enn LCD (flytende krystaller). Plasmaskjermer kan ikke tiltes eller stå i x-antall grader. Når du får en hel stripe slik du har fått, går dette på garantien og tyder på dårlig kontakt i kantene. Kanskje en liten "skvulp" i skjermen har fått kontaktene i orden Men uansett, dra tilbake til butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå