osmundsen2005 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei jeg skal formatere naboen sin bærbare datamaskin... Modell: Hewlett packard ct 3300 Det jeg lurer på er om skjermkort driver og lydkort driver forsvinner evntuelt andre drivere... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Alt forsvinner ved formatering, så hvis du ikke får lastet ned driverne eller har de liggende, så ikke formater. Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Går det ikke ann å laste ned drivere da? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg sier HVIS du ikke får lastet de ned. Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 ja men vss ikke er det så sotr sjangs for det da? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ja men vss ikke er det så sotr sjangs for det da? Kan du ikke bare finne driverne, laste de ned og brenne de ut, så er problemet løst ? Lenke til kommentar
osmundsen2005 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 hmmmm du er ikke så dum du, men jeg vet jo ikke om driverene funker da..hehe enda et problem Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Med maskinen han har fulgte det vel med en driver cd, evnt en recovery cd? Når du formaterer forsvinner absolutt alt fra harddisken din. Du må legge inn alt på nytt, fra operativsystem til programmer og drivere. har du ikke drivere, lønner det seg å sjekke hp sine sider og laste dem ned og brenne dem på en cd før du formaterer. Skal windows legges inn igjen etter formateringen, vil nok den ha noen standarddrivere til noen enheter. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Gjorde akkurat det samme på min egen maskin... Det lønner seg å ha disken med drivere og slikt som fulgte med... Jeg slet med å få alle drivere til å fungere skikkelig, uten at det nødvendigvis skal bli et problem for deg. Men, om du dytter windows cd'en inn i maskina kan du lagre filer og innstillinger på en annen pc, eller et annet medium. Ta en kryssa nettv.kabel og kobl maskina hans til din, overfør innstillinger og slikt, tror drivere skal følge med der, så er mye gjort. Men, du finner nok alle drivere på HP sine sider, sjekk support eller noe lignende!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå