kenzky Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg trenger en skikkelig tutorials for hvordan få et c++ prog til å funke å hvordan lage enkle console progz. Noen som vet noen gode? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Du burde seriøst skaffe deg en bok! F.eks. Thinking in C++ har jeg hørt er en grei bok. Den er gratisk i elektronisk format! Ellers er Accelerated C++ en VELDIG bra bok etter min mening! Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg tenkte helst på internettsider. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Tok et raskt søk på Google og fant dette: http://www.geocities.com/alpha_productions...What%20is%20C++? Vet ikke hvor bra denne tutorialen er men. Søk på forumet, dette spørsmålet er stilt en del ganger før om jeg ikke tar feil. Edit: Tror nok du skal satse på cplusplus.com som TMH foreslo: http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/ Endret 1. juni 2005 av zirener Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Det beste er nok at du kjøper en bok. Lærer 4 ganger mer og de har mer utfyllende forklaringer. Thinking in C++ er gratis. Thinking in C++ Volume 1 Edition 2 Eneste minus med TICPP er at det krever at du kan littegrann. Begynner veldig brått rett på sak. Det du kan gjøre er og lese endel tutorials først. Tutorials på nett finner man med et søk på google Google søk C++ tutorials -En annen ting visst du skal programmere så er det kanskje lurt å skaffe seg en kompilerer, ( kanskje et IDE? ) En enkel og fint IDE som heter Dev++ finner du her Dev++ Download Endret 2. juni 2005 av Kjeksen Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ikke for å pirke men Dev-C++ er ikke en kompilator i seg selv, men et IDE(kompilator og redigeringsprogram + eventuelt en debugger også) i ett. Selve kompilatoren er MinGW/GCC. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ikke for å pirke men Dev-C++ er ikke en kompilator i seg selv, men et IDE(kompilator og redigeringsprogram + eventuelt en debugger også) i ett. Selve kompilatoren er MinGW/GCC. Jo det er sant d..Det jeg mente. Men for en nybegynner ( sånn som meg selv ) så funker Dev++ utmerket. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jepp! Helt klart! Syns bare det er litt viktig å markere forskjellen! Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jepp..selvfølgelig..Har endret på det nå YEY 400 poster! woho.. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ikke for å pirke men Dev-C++ er ikke en kompilator i seg selv [...] Når du først var i gang med å pirke, kunne du jo også nevnt litt mer eksplisitt at programmet heter Dev-C++ Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hehe! Skal huske på det til neste gang du! Edit: Litt ustå med de smiliesene Endret 2. juni 2005 av zirener Lenke til kommentar
TMH Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Thinking in C++ boken så fin ut. Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har lest ca. halve denne online-boken: Teach Yourself C++ in 21 Days, Den er litt lang og kjedelig, men det er lett å forstå det meste, bortsett fra en del vanskelig engelsk. Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Har lest ca. halve denne online-boken: Teach Yourself C++ in 21 Days,Den er litt lang og kjedelig, men det er lett å forstå det meste, bortsett fra en del vanskelig engelsk. Ulempen med den er at den er svært utdatert. Pluss at den kan få deg til å tro at man lærer seg C++ på 21 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå