Markaren Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, det er da dette irriterende problemet mitt! Jeg må restarte maskinen for at maskinen i det hele tatt skal oppdage f. eks masselagringsmedier på USB. Det skal jo ikke være sånn. Eller er det sånn, at det bare er slik med noen computere? Hadde vært kjekt med hjelp til problemløsning.. Takker for svar. Ivertfall On-topic :!: Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Sånn har jeg hatt det på min pc til tider også, aner ikke hva det kommer av. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det skal ikke være slik nei. Man må kanskje restarte etter å ha installert enkelte nye USB-enheter med eksterne drivere (dvs, de du la inn selv pga XP ikke fant dem i sitt bibliotek), men det skal kun foretas første gangen. Etter det e t Plug & Play. Gjelder det alle USB-enheter (mus, skrivere, etc?), eller bare enkelte? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har du forsøkt å oppgradere bios og drivere (i det minste chipset og usb-drivere)? Du kan f.eks. prøve å Scanne med Driver Detective fra Drivers Headquarters for å sjekke om du har riktige drivere. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Den har jeg tatt før, og viser att alt virker, men USB controlleren min derimot mangler en fil som heter Usbechi.sys, så den har jeg koplet ifra. Kan det være den som har skylden??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå