Spragleknas Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Så disse nettopp på ders hjemmeside; http://www.arctic-cooling.com/pc_case1.php T1 ble en suksess... T2 mindre kjøpt, kanskje. Nå kommer T3-T5 - samma greia, nytt utseende. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg likte ikke helt de kabinettene der... men det er da min mening!!!!! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 smaken er som... Er fornøyd med mitt T1. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 T2 var litt stilig. Alle de andre var ufyselige. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ufyselige var rett ord her ja Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Likte dem ikke så veldig jeg Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Fins det noen uavhengie tester som faktisk beviser at det er et bra kabinett for luftkjøling? Og kan man bytte PSU til kraftigere? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å skifte design til noe kjedeligere/styggere er en ting, men hva med å endre litt på innholdet? F.eks å kunne skifte strømforsyning, eller lage modeller med kraftigere strømforsyning. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Fins det noen uavhengie tester som faktisk beviser at det er et bra kabinett for luftkjøling? Og kan man bytte PSU til kraftigere? mange! Ang. PSU er jeg enig i at de burde anskaffe seg PSUer med mer enn 20A på 12V'en, ja Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) T2 & T5 var ikke noe. T1, T3, T4 har gått an i nød. Endret 2. juni 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå