betto Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon. Dette er hva eg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: ikkje viktig. -Spill: godt å ha. Form: -Format: helt åpent. -Vekt: mindre enn 120g -Antenne: Intergrert. Skjerm: Fargeskjerm -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, minst 176x 208 bildepunkters oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 0 og 3500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: nett det samme. -Kamera: Ja. -Videokamera: ja. -Symbian: Nei. -triband: ikkje nøvendig. -Infrarød port: Ja. -Blåtann (Bluetooth): ja. -Minne: minimum 5mb. -Minnekort?: ja, men bare vist minne på tlf er lite. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: det eller radio. -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: det eller mp3 -Bruksområder: ringer lite og sender lite sms, sender litt mms. Greit med ett godt batteri så eg slipper å lade kver andre dag Endret 2. juni 2005 av betto Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 har du sett på e720? Ta en titt på den. Den har alle tingene du trenger(kan ikke se noe du trenger som ikke er der) og koster mellom 3000 til 3500kr. Pris og litt spesc Lenke til kommentar
betto Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 men d500, ka er forskjellen på di to??? Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 søk på forumet. flere slike tråder om forskjeller på d500 og e720 er oppe. Lenke til kommentar
tnese Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 har du sett på e720? Ta en titt på den. Den har alle tingene du trenger(kan ikke se noe du trenger som ikke er der) og koster mellom 3000 til 3500kr. Pris og litt spesc Samsung E720 har ikke minnekort, noe han ville ha. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 SE K750i? http://www.sonyericsson.com/k750 Lenke til kommentar
betto Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Ingen flere forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå