Gå til innhold

Få Opera til å huske det jeg skriver?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått fra Firefox til Opera(liker å se hvordan nettleserne utvikler seg)Og da er det en liten funksjon jeg savner, og det er at firefox pleide å huske på alt jeg skrev, f.eks vis jeg søkte på noen ord, så ville det dukke opp igjen senere vis jeg begynte å skrive inn noe lignende osv... vis noen skjønner hva jeg mener.

Så lurer på om Opera har denn funksjonen? eller noe lignende? vis det hvordan brukes den/skrus den på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jeg sett, men blir ikke helt det samme, den kan bare autofylle det jeg skriver inn der, men med firefox så tok den opp alt jeg skrev, i søke bokser og sånt, som jeg syns var veldig kjekt, men men er vel ikke den aller største undergang, greier meg vel uten regner jeg med.

Lenke til kommentar

Bytta til opera fordi jeg har lagt merke til at opera tar mye mindre av rammen min, opera ligger rundt 30-50, men firefoxen min lå på 60 og oppover.

Litt OT, hvordan får jeg opera til å legge seg i systemstatus feltet? fikk den til å legge seg ned der en gang, men har ikke peiling på hva jeg trykka på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...