Nitrius Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har nettopp gått fra Firefox til Opera(liker å se hvordan nettleserne utvikler seg)Og da er det en liten funksjon jeg savner, og det er at firefox pleide å huske på alt jeg skrev, f.eks vis jeg søkte på noen ord, så ville det dukke opp igjen senere vis jeg begynte å skrive inn noe lignende osv... vis noen skjønner hva jeg mener. Så lurer på om Opera har denn funksjonen? eller noe lignende? vis det hvordan brukes den/skrus den på? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hadde vært virkelig kjekt om noen kunne svart på dette.... Lenke til kommentar
olafura Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Opera har ikke støtte for det, men det finnes i wand preferences personal information som den husker. Ikke helt det samme men kan brukes i en del tilfeller Lenke til kommentar
howzer Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Joda, bare gå til innstillinger, og se under "Tryllestav"/"Wand"-fanen. Der kan du fylle ut slikt som skal fylles inn automatisk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Det har jeg sett, men blir ikke helt det samme, den kan bare autofylle det jeg skriver inn der, men med firefox så tok den opp alt jeg skrev, i søke bokser og sånt, som jeg syns var veldig kjekt, men men er vel ikke den aller største undergang, greier meg vel uten regner jeg med. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Generelt sett liker jeg Firefox mye bedre enn Opera, og ser ingen grunn til å bytte vekk fra Firefox på en Windows-plattform foreløpig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 med opera kan man ha masse internett sider oppe, utenom at det tar plass på oppgavelinja.. i love it ! tar mye ram dog Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det kalles «tabbed browsing» og kommer som default i de fleste nettlesere, bare ikke Internet Explorer. Funker i Firefox, Konqueror og Safari. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Men Opera hadde tabbed browsing før alle disse Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Bytta til opera fordi jeg har lagt merke til at opera tar mye mindre av rammen min, opera ligger rundt 30-50, men firefoxen min lå på 60 og oppover. Litt OT, hvordan får jeg opera til å legge seg i systemstatus feltet? fikk den til å legge seg ned der en gang, men har ikke peiling på hva jeg trykka på Lenke til kommentar
howzer Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ctrl+H (Hide), eller opprett en mailkonto? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ctrl+H (Hide), eller opprett en mailkonto? Takker så mye =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå