kurtharrybernt Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vil man kunne feste nokia n91 i bilen med magnetholder? Eller vil det ødelegge hardisken? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Spørs vel på hvor sterk magneten er, og hvor god isolasjonen mellom harddisk og yttersiden er. Men i utgangspunktet skulle man tro at det er risikabelt å leke med magnet nær harddisk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har desverre ikke noe svar på spørsmålet, men ser for meg at man kjøper en magnet til, tja ca. 100 kr, som hevder å støtte alle mobiler. Så kommer man tilbake og krever erstatning på 7000 kr for ødelagt N91. Hadde vært en svært artig sak i hvert fall Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg ville nok ha vært forsiktig. Generelt ville jeg mene at en magnet ikke er bra på en mobil pga batteriet.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 er jo magneter i høytalerne til mobilen så regner med at de har mekanisker som gjør at mobilen skal kunne tåle magneter. Men dette er bare på et generelt område, ang spørsmålet ditt vet jeg ikke. Anbefaler at du heller holder deg til gamle måten og skaffer deg sånn festeklype slik man har på andre handsfree opplegg for mobiler i bil. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 er jo magneter i høytalerne til mobilen så regner med at de har mekanisker som gjør at mobilen skal kunne tåle magneter. Ikke alle høyttalere har magneter og siden høyttalerne i en mobiltelefon er så små er det også snakk om små magnetiske krefter om det skulle finnes. Tror jeg ville vært forsiktig både angående bruk av magneter og all annen bruk forsåvidt. Harddisker tåler ikke allverden. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Men i jøsse navn, det er vel ikke noen som kjøper en så dyr telefon for å bruke en magnet til å feste den med? Kjøp en skikkelig holder du, så slipper du å tenke på problematikken rundt magneter. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Men i jøsse navn, det er vel ikke noen som kjøper en så dyr telefon for å bruke en magnet til å feste den med? Kjøp en skikkelig holder du, så slipper du å tenke på problematikken rundt magneter. Masse folk som kjøper magneter istedetfor en tipp topp holder fra MTU for 99kr. Jeg forstår ikke hvorfor selv, men det er realiteten. Lenke til kommentar
EyesMan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har en smart idè!! Kan jo alltids bruke sånn borrelås da. Teiper den ene delen til telefonen og den andre i bilen og vips kan du feste den. Og ikke nok med det; har du en sånn fin ullgenser kan du feste den osså på brystet. Maase andre gode tips følger! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har en smart idè!! Kan jo alltids bruke sånn borrelås da. Teiper den ene delen til telefonen og den andre i bilen og vips kan du feste den. Og ikke nok med det; har du en sånn fin ullgenser kan du feste den osså på brystet. Maase andre gode tips følger! Det får du ta patent på! :p Løp til patentkontoret du raske gut! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Man tager: 1 strikk, 1 krok (sånn med skrue på ene siden, og krok i andre enden). Skru kroken inn i random sted i bilen, tull strikken rundt mobilen, heng strikken på kroken. Vips, nesten gratis mobilholder på 2 minutter. Ellers kunne du gå på modding-forumet og be noen hjelpe deg å lage en mobilholder med eget design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå