travis_g Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg prøvde å validere css-koden min og fikk følgende feil: Parse Error - --> #mtop, #mmidt, #mbunn { margin: 0 auto; position: relative; } Hva betyr den? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kast Tabellene og begynn å kode i divs. www.htmldog.com www.w3schools.com Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kast Tabellene og begynn å kode i divs. www.htmldog.com www.w3schools.com Hvordan vet du at det er snakk om tabeller her? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Ser det på koden hans. Er alltids lettere å validere sider som er kodet i divs siden det er mindre kode. Sier ikke at tabellene forårsaker feil i css. Endret 1. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hva er det du snakker om? Har ikke brukt en eneste dabell på denne siden. Lenke til kommentar
resol Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kast Tabellene og begynn å kode i divs. www.htmldog.com www.w3schools.com Er det fasit svaret på alt ett? Vet du ikke svaret bør du vel ikke svare i det heletatt? Trådstarter lurer på noe i CSS! Skjønner ikke helt hvorfor det kommer error, men har du hele cssen din ? eller url til websia di så kanskje det er lettere. Kan ha noe med de ","`a dine å gjøre også! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hva er det du snakker om? Har ikke brukt en eneste dabell på denne siden. <td width="100%" colspan="2"><input type="radio" name="rd" value="5"><font color="">Nei takk</font></td> </tr> <tr> <td width="100%" colspan="2"><input type="submit" value="Stem" style="float: right"></td> </tr> </table> </form> </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> </td> <td width="210" height="118"> <p align="center"> </td> </tr> </table> </center> </div> </td> </tr> </table> </body> </html> Dette da? Unskyld meg for at jeg prøvde å hjelpe han. Er vel ikke svar på det han spurte om, men hvis han hadde gjort det hadde det kanskje vært lettere å fikse css'en. Var ikke så gjennomtenkt, er syk i dag. Edit: klippet litt av kildekoden. Endret 1. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 link her Siden er ikke ferdig da, så den ser ikke ut Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Greit. Jeg så på linken i "WWW"'en din, så beklager. Som sagt i forrige innlegg. Var ikke så veldig godt gjennomtenkt. Unskyld. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Vist du ETT kunne latt være å prøve å være så lur så hadde du kanskje funnet ut at du er på en helt annen siden enn jeg snakker om. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hvor dypt må jeg synke da mann? Jeg har sagt unskyld og sagt at det var lite gjennomtenkt TO ganger nå. Edit: Nå unskyldning nummer tre på oppfordring fra resol. Unskyld. Jeg tenkte meg ikke om før jeg postet. Håper du ikke har tenkt til å drepe meg for noen sekunders mangel på hjærneaktivitet. Endret 1. juni 2005 av ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå