Gå til innhold

330 w strømforsyning.. kr timen?

Anbefalte innlegg

Her om dagen dreiv jeg med noe arbeid på pc'n min... og, midt i arbeidet måtte jeg en tur til byen.. Jeg tenkte jeg kunne bare latt pc'n min stå på mens jeg var borte noen få timer... når jeg kom tilbake, var pc'n slått av, av min strømbesparende far.

"Det koster så mye å ha pc'n på. Slå den av når du er ute av huset bla bla bla"

Er faren din bare redd for at pcen skal begynne å brenne sånn som moren min? Eller liker han kanskje ikke pcen generellt :p

Pcen varmer ganske mye. Så du slipper å fyre opp rommet. Du kan jo bare spørre han hva han vet, hvor mye dere må "betale ekstra" osv.

Liten kommentar til dette med brann.

Vil annbefale alle å slå av maskinen OG skjermen når de forlater dette for lengre tid . Her om dagen tok en skjerm i hvilemodus fyr hos en kjenning, han var på jobb og kona var ute og slo plenen.

Huset ble totalskadet og må rives.

Tenk på dette dere som liger og sover i samme rom som mange av disse skjermene står :hmm::hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her om dagen dreiv jeg med noe arbeid på pc'n min... og, midt i arbeidet måtte jeg en tur til byen.. Jeg tenkte jeg kunne bare latt pc'n min stå på mens jeg var borte noen få timer... når jeg kom tilbake, var pc'n slått av, av min strømbesparende far.

"Det koster så mye å ha pc'n på. Slå den av når du er ute av huset bla bla bla"

Er faren din bare redd for at pcen skal begynne å brenne sånn som moren min? Eller liker han kanskje ikke pcen generellt :p

Pcen varmer ganske mye. Så du slipper å fyre opp rommet. Du kan jo bare spørre han hva han vet, hvor mye dere må "betale ekstra" osv.

Liten kommentar til dette med brann.

Vil annbefale alle å slå av maskinen OG skjermen når de forlater dette for lengre tid . Her om dagen tok en skjerm i hvilemodus fyr hos en kjenning, han var på jobb og kona var ute og slo plenen.

Huset ble totalskadet og må rives.

Tenk på dette dere som liger og sover i samme rom som mange av disse skjermene står :hmm::hmm:

slår alltid av min crt skjerm.. fordet om jeg bare skal ned å spise middag ;)

slo av pc'en hver kveld før (hadde ustabil q-tec psu) men nå som jeg har en stabil bzerk psu så har jeg pc'en på hele døgnet.. sover i naborommet med pc'en min :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...