Strategery Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har lurt litt på hvordan man overklokker en PC, tenkte jeg skulle få vite litt om det. Hva må jeg gjøre for at jeg kan overklokke en CPU? Jeg har en: Intel Pentium 4 2800 @ 2.8 Ghz Hvordan overklokke? Den skulle gjerne blitt litt bedre. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Du går inn i bios og øker fsb'n. Øk den 3-5mhz om gangen, når maskinen blir ustabil må du enten klokke ned eller øke vcore, pass på temperaturen når du gjør det. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Trenger litt mer info enn det. 1. Hvordan går jeg inn på BIOSEN? 2. Hvor ofte skal jeg øke? 1-2 min etter? 3. Hva mener du med ustabil? 4. Hva kan eventuelt skje, hvis alt går feil? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du finner en rekke guider og poster som beskriver veldig godt hva du skal gjøre! På overklokking.no ligger det blandt annet en guide som heter nybegynnerguiden, anbefaler å lese litt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå