Digidice Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har et Abit AI7 hovedkort som jeg kjøpte nye rambrikker til i dag. Det er Kingston HyperX 3200 low latancy. Maskinen vil ikke starte opp nåt jeg setter di to brikkene i dual ddr slottene. Eneste plassen di booter opp er vist di står tett intil hverandre i slottene uten og kjøre dual ddr. Di forrige to brikkene jeg hadde va apacer og kingston valueram og di to kjørte dual ddr fint sammen. Har oppdatert biosen til hovedkortet uten lykke der og. Helt sort skjerm. Har noen peiling ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Pcer her i huset som ikke ville vist bilde på skjermen(av ulike grunner), har gjort det etter clear CMOS. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ok skal prøve dette omgående Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har du prøvd å tvinge kortet til å kjøre på f.eks 2,5-3-3-7 timings og DDR400? Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Prøvde og resette bios. virka heller ikke Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 endrebjorsvik89: Blir det ikke kjipt og kjøre dual ddr uten og kunne kjøre 5-2-2-2 at jeg heller vil tape på det ? (prøver din metode og nå) Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Nei virka ikke når jeg tvinget lavere timings heller. Hmmmm må vel maile til abit om dette problemet da. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Prøv å teste én og én brikke for feil med Memtest86. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Blir det ikke kjipt og kjøre dual ddr uten og kunne kjøre 5-2-2-2 at jeg heller vil tape på det ? Nei, for all del. Gevinsten man får av dual channel vil være mye større enn marginalt strammere timinger. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Nope det er Abit AI7 korta som vist er superkresne på rambrikkene etter diverse forum rundt. Bla Abit sitt forum Offfff da blir det nytt hovedkort på meg Takker for masse gode ideer og svar. _-ToSSa-_ Lenke til kommentar
toretors Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du oppdatert bios og slikt? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jepp har skiftet den og uten noe skjedde Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Har du sjekket brikkene for feil? (se post bittelitt lenger oppe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå