dedLy_sCoRpIoN Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Siden min Stylesheet Stylesheet 2 1. Problemet med CSS-meny:(løyst) Har lagt inn ein CSS-meny som har fungert heilt fint før på oppdatartinga av sida mi, men den blir heilt feil i forhald til kva den skal være. Mellomrommet mellom kvar link er for stor. Hadde satt <br> element bak li-linkane. 2.Visnining i Opera og FF blir feil: Når eg viser siden i IE fungerer den heil fint, men når eg velger å vise den i Opera eller FF så fosvinn footer og baren mellom sjølve sida og innholdet, så heile sida ser ganske ødeøagt ut 3. Bakgrunnen forsvinn bak ein div: Har tenkt å legge inn ein bakgrunn som går berre nedover, langs der ny linje begynner, men den finner ut at den skal gøyme seg bak ein anna div, frustrerande. På forhand takk! Endret 3. juni 2005 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vel, la oss begynne. Før me skal begynne å fiksa på skjønnhetsfeil, må me væra sikre på at siden er semantisk korrekt. Det er den i ditt tilfelle ikkje. Du må sjå over HTML-kodinga ein gong til, og sørge for at du får alt rett. Eg kan starte med å påpeke eit par feil: <b class="brille">TEST</b> Vær vennleg å ikkje bruke b-elementet, da vi ikkje likar det. I det tilfellet skulle det vore eit hN-element. Du manglar H1-element, og den bør være noko du vil skal være karakteristisk for siden. Deretter kjem neste overskrift som då skal være h2. Er dei for store, ordnar du det i CSS-filen. <i>Les meir om det ...</i> Vennlegst ikkje bruk i-elementet. Bruk eit span-element, sett det i klassen "les_meir" og sett den italic i CSS-filen. <br />--------------------<br /> Legg kvar nyheit i ein div, sett border-bottom til dashed eller dotted, alt etter kva du likar best. <div align="center> Nei, sentraliser den i CSS. <br /> <br /> *liste* <br /> <br /> For lite mellomrom? Bruk margin-eigenskapen i CSS-filen. 2.Visnining i Opera og FF blir feil: Då er det IEs feil, og dermed er også kodingen feil. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Har fått ordna eit par av problema, men eit problem er og at når sida blir lenger en den eigenleg skal være, stopper div=info og div=space å strekke seg nedover, det lager eit ganske stygt tomrom i venstre margen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det har sikkert med html #cont { height: 100% } å gjøre. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Det vil framdeles ikkje fungere Eksempel Stylesheet Kan nokon hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva er alle <br>-elementene dine for? Er det for lite mellomrom, må du sette det i CSS med margin! I tillegg, så skal du ikke bruke <div align="center">, men text-align:center i CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå