ViPeR Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 heismann hå og de 2 bananene i pysjamas Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 FRANKLIN! Den grønne forbanna snørrpadda som går på barnetv i tide og utide! arrgh! DØ! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Min store drøm har siden jeg var heeelt liten, vært å knuse de små trollene i Ronja røverdatter, med hendene! HYL..! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Alle barbie dukker Jamba frosken Pokémon folkene Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Min store drøm har siden jeg var heeelt liten, vært å knuse de små trollene i Ronja røverdatter, med hendene! HYL..! Å ja, fy faen. Som jeg hater de jævlene. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) - De forbanna jamba figurene - barbie dukker - postmann pat og den jævla katta hans - pompel og pilt (selvom jeg ikke hadde turt å komme i nærhetem av dem! Det er jo drit skumle!!) - Hillary Duff (ja, samma det, ville bare gjort det uansett, oppdikta skapning eller ei..) Endret 3. juni 2005 av Ida=D Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Endret 3. juni 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Min store drøm har siden jeg var heeelt liten, vært å knuse de små trollene i Ronja røverdatter, med hendene! HYL..! Å ja, fy faen. Som jeg hater de jævlene. WORD! Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Han Chaos ringetone fyrn (HATER HAN!!!!) reidar fra fagerstrand Nazier i wolfenstein Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 *Brrrr* Die motherfcuker DIE!!!!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Seabass i dum og dummere Max mekker og Brutus Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 1: Stuart fra MadTV 2: Jar Jar Binks 3: Kreia/Darth Treya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå