robB Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så får jeg vel si Hunden Tapper fra cartoon network og Ikke si slikt til Tapper! Tapper er den beste serien på cartoon network. -- Jamba figurene kan brenne. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nei, la Tapper brenne i helvette!! Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 aaah... vel, det er så mange. Men topp tre må bli: -den forbanna fuglen fra Jamba -ole, dole&doffen (teller som 1) i de nye "oh so 1337" tegnefilmene der de skal være så jævla tøffe i trynet... de gamle ruler -Samtlige figurer i pokémon I tillegg kunne jeg godt tenke meg et alvordsord med teletubbyene. Og den støgge ungen i sola! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Scooby doo og maskotten til iron maiden. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hm. Gunnerosaurus Rex er i alle fall høyt oppe på listen. (Maskotten til Arsenal FC) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ...maskotten til iron maiden. Ta en titt i signaturen min. SpongeEd Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Disse kan brenne...: Sjiraffen i PV.2, var livredd han da jeg var liten Hufsa, også skummel Og alle reklamedyr, som f.eks jamba! BTW! Noen som kan skaffe meg det heismann hå bildet i farger? eller ett annet av heismann hå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Scooby doo Å herregud, endelig sjelefred... Tenkte i hele går på hva den jævla bikkja het. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jerry fra Tom&Jerry. Hvorfor kan han ikke bare la den stakkars katten sove i fred? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så får jeg vel si Hunden Tapper fra cartoon network og Ikke si slikt til Tapper! Tapper er den beste serien på cartoon network. Ja, Tapper er og blir beste på Cartoon Network! Skal vi starte "Den Store Tapper-klubben"? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sponge-bob Snusmumriken MC-musene Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Sponge-bob Han Nickelodeon-fyren som ser ut som en ost? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sponge-bob Han Nickelodeon-fyren som ser ut som en ost? Ja, eller en svamp. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Sponge-bob Han Nickelodeon-fyren som ser ut som en ost? Ja, eller en svamp. Ok, har alltid trodd at han var en ost... Endret 2. juni 2005 av superseven Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 1. Pompel. 2. Pilt. 3. Vaktmesteren i Pompel & Pilt Jeg synes det var en helt forferdelig serie da jeg var yngre. Jeg begynte å gråte. Fakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 1. Jar-Jar Binks (opplagt men å så nødvendig) 2. Alle tidligere, nåværende og fremtidige Jamba-figurer 3. La-La fra Teletubbyene Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ok, har alltid trodd at han var en ost... Navnet Spongebob Squarepants gav deg ingen clues i hele tatt? Hayden Christensen. Joda, han er oppfunnet. Ingen ekte folk kan vaere saa daarlige skuespillere. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ri dingdinding ding bø bø min helt hehe vil drepe bananer i pysjamaser teletubbys legg til en senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå