Dragon Hunter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Emnefeltet sier det meste, her er min liste: 1. Jamba-frosken 2. Glup-Smurf (burde vel egentlig gitt han til katten...) 3. Han kengurufyren som alltid sloss med Sylvester på Looney Tunes Endret 1. juni 2005 av superseven Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Buse-mannen Valgerd Og sengespøkelset mitt. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jambafrosken, Jar Jar Binks og en til jeg legger til senere. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 JAAAA! Jamba-frosken, definitivt! Så får jeg vel si Hunden Tapper fra cartoon network og pokèmon generelt... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 - De "spøkelsene" som får dama mi til å ringe meg for hun er redd. - Jamba-Frosken - Jamba-Djevelen Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 -Jamba frosk/djevel/flodhest/fugl og alle andre framtidige skapninga frå dei -Dolly Duck Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De fleste figurene på Cartoon Network, spesielt Tapper, Edd'ene, Ku og Kylling og Jhonny Bravo, var visst alle på hele kanalen det Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Plysjdokkene som jeg aldri likte Ole Brumm teletubbies Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De jaevla jamba-udyrene er på en desidert førsteplass Alle tegneserier fra Cartoon network/Fox kids og allt annet tøys er tragisk... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 max mekker alfa bjarne betjent Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 max mekkeralfa bjarne betjent Brenn. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 max mekkeralfa bjarne betjent Nei! Sesam Stasjon er jo så bra! Men hvis jeg skulle valgt noen; -Pokémon, alle sammen. -Teletubbies Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei! Sesam Stasjon er jo så bra! jeg begynner fortsatt å grine når det er sesam stasjon på barnetv Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Yoda i star wars, han irriterer meg grenseløst Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Byggmester Bob kunne trenge en omgang pryl, og teletubbies kunne trengt å bli overkjørt av Thomastoget. Elsker Thomastoget. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bippe Stankelbein kunne fortjent en omgang, stakkars ulven prøver bare det beste han kan, jo. Skal man sette seg i det provoserende hjørnet en stund kan man jo si at man kunne hatt lyst til å rundjule Gud, oppdiktet eller ei, men det hører vel hjemme i en helt annen diskusjon. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jamba-figurene, Teletubbiene og de japanske anime-seriene Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kirsten fra OC. Han fra CSI: Miami. Og kanskje John Locke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå