Gå til innhold

Kabinett med USB i front

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du leter litt http://www.microplex.no skal du kunne finne flere kabinetter med USB i front. Et eksempel er http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=EL6000XP , Elle XP som er en Aopen klone. Ser ganske stilig ut ihvertfall!

-magnus

edit: fikk ikke htmlen til å fungere... må være litt rusten

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: magGen på 2002-07-18 14:33 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: magGen på 2002-07-18 14:33 ]

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke noen i prisklassen under 1000kr?

Mange av elle-kabinettene har USD i front. De fleste koster også under 1000-lappen.

Jeg har f.eks et "elle-g" til 799kr med 300W strømforsyning, 2 USB-porter i front, audio-inn og audio-ut i front.

Du finner en god del bilder av det hos http://www.colorcase.se og så selges det hos microplex.no (dyrt og uten PSU) og hos databutikken.com (billigere og med 300W)

Lenke til kommentar

Bare et kort spørsmål ang lyd ut i front... Hvordan kobles denne på? Blir det en ren erstattning for utgangen fra lydkortet, eller kan man f.eks bruke det som en ekstra utgang der man kan plugge inn og ut hodetlf som det passer, samtidig som den vanlige utgangen er fast plugget i anlegget?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 08:58, fudun skrev:

Bare et kort spørsmål ang lyd ut i front... Hvordan kobles denne på? Blir det en ren erstattning for utgangen fra lydkortet, eller kan man f.eks bruke det som en ekstra utgang der man kan plugge inn og ut hodetlf som det passer, samtidig som den vanlige utgangen er fast plugget i anlegget?

Jeg har et kabinett med USB og lyd i front. Der er det rett og slett bare ledninger som du strekker gjennom kassen og kobler til på baksiden på vanlig måte. Blir som skjøteledning eller.no. Dette gjelder lyd. USB kobler jeg rett på hovekortet med de to ekstra portene som fulgte med HK. Alternativt var å ha to ekstra USB i en av PCI plassene.

Lenke til kommentar

Takk. Da vet jeg at det med lyd i front er helt unyttig. Med mindre man har en egen hodetlf-utgang på lydkortet eller noe.

Blir vel uansett nødt til å skaffe meg en eller annen switchkobling, slik at jeg kan bytte mellom hodetlf og anlegg. Pleide å bare bytte underveis før, men det røyk jeg plutselig masse innganger på forsterkeren med...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 23:38, fudun skrev:

Takk. Da vet jeg at det med lyd i front er helt unyttig. Med mindre man har en egen hodetlf-utgang på lydkortet eller noe.

Blir vel uansett nødt til å skaffe meg en eller annen switchkobling, slik at jeg kan bytte mellom hodetlf og anlegg. Pleide å bare bytte underveis før, men det røyk jeg plutselig masse innganger på forsterkeren med...

Du tenker sikkert på noe sånnt som dette da:

HD3_325488_hi_N.jpg

Jeg bruker den til høyre. Jeg kobler lyd ut fra PC'en inn på utgangen nermest deg på bildet. På nr 1 og 2 har jeg henholdsvis PC speakers og Anlegget i stua. Nr 3 bruker jeg ikke og nr 4 er headphones (liten jack som du ser).

Tror egentlig boksen er beregnet på å bruke andre vei i følge teksten på boksen (output to amplifier), men hey det funker!

Du får kjøpt boksen hos Clasohlson for 169 kr. Her er en link til produktet :smile:

smash.gif

[ Denne Melding var redigert av: Nazrac på 2002-07-23 09:19 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...