fxwz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Så akkurat forbrukerinspektørene på NRK1. På slutten så var det noen damer som drive å hoppet med rare sko. Var på en måte noe slags fjæringsting under slik at man spratt framover. Noen som vet noe om dette? Endret 1. juni 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Så akkurat forbrukerinspektørene på NRK1.På slutten så var det noen damer som drive å hoppet med rare sko. Var på en måte noe slags fjæringsting under slik at man spratt framover. Noen som vet noe om dette? Så den der får et par uker siden.. Så innmari fett ut når han tok salto! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det sånne dere snakker om? http://images.google.com/images?q=moon%20s...lr=&sa=N&tab=wi Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Så akkurat forbrukerinspektørene på NRK1.På slutten så var det noen damer som drive å hoppet med rare sko. Var på en måte noe slags fjæringsting under slik at man spratt framover. Noen som vet noe om dette? Så den der får et par uker siden.. Så innmari fett ut når han tok salto! Tror ikke det er mulig å få til en salto med de jeg så. Bilde: Ja steffy, var de der jeg mente. De heter vel moon shoes Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 De selges her! Noen som har sett disse i Norge? Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De der så sinnsykt råe ut! sånne vil jeg ha Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Huff det der er selvmord Nei! Det er hopping! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Lurer på hvordan det fungerer å løpe med slike "sko". Løper man fortere (pga lengre steg) eller får man fint lite gevinst bortsett fra at man kan hoppe høyere? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) edit: selvfølgelig så jeg på feil sko Endret 2. juni 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) De prøvde nettop skoene på FBI (ForbrukerInspektørene - Reprise). Det så da utrolig kjedelig ut.. Og de ble utrolig slitene. Mest til trening sa de. 800,- ett eller annet sted. Send et brev til FBI og spør dem? EDIT: Jaok, haha - glemte hva som stod i første posten.. men uansett.. send en mail til dem da? -Jar Endret 2. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Slike så jeg da jeg var på Norwaycup for 4-5 år siden:D Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bestilte et par jeg driter penger nemlig ehm.. *glede seg* Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Bestilte et par jeg driter penger nemlig ehm.. *glede seg* Hmm, torte ikke å bestille fra det stedet, vil liksom ikke ende opp med å betale 25% mer!" Lenke til kommentar
oppned Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Omtrent hvor høyt kan man hoppe med den da? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Omtrent hvor høyt kan man hoppe med den da? Man blir ikke noe superman av skoa der altså! Det er mest for trening, og manhopper ikke noe høyere enn vanlig tror jeg! Lenke til kommentar
oppned Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Moon shoes får du kjøpt i månen!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå