_M@ts_ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei, Jeg lurer på hvilken som er bedre. Prisene er jo nesten det samme. 20GB versjonen koster bare 500,- mer enn 6GB versjonen. Trenger råd. Mvh Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kommer helt an på hva du skal bruke den til. Jeg har 20gig 3G og synes den er flott fordi jeg bruker den som en portabel harddisk i tillegg. Skulle jeg ha kjøpt noe idag så har det kanskje blitt mini 6gig fordi jeg er i kontakt med datamaskin hver dag og det er ikke noe problem å bytte ut låter på ipoden sånn sett. Men 20gig er greitt å ha dersom du stikker på tur og vet at du blir borte en tid. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ok takk, Men hvordan er det med toll hvis man kjøper direkte fra apple.com? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ok takk, Men hvordan er det med toll hvis man kjøper direkte fra apple.com? Tror nok ikke det blir noe toll, såvidt jeg vet så blir den nok sendt fra en apple butikk i Norge. Nå har jeg ikke handlet der selv, men jeg har fått intrykk av at det blir sendt fra noe apple butikk i Norges land! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvis du kjøper fra Apple.com vet jeg ikke hvordan det er, men Apple.no leverer i alle fall fraktfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå