V-by Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hørte noen rykter om at på wow så er det noen øyer som bare game mastere har tilgang til, eller bare de veit hvor det er, men jeg lurer på hvis det er noen så hvor er de? hadde vert morro og vert der Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det finnes noe som heter GM Island ja, vet ikke om det er en fysisk plass i Azeroth, tho... Lenke til kommentar
nord Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) om man ser på den "exploit" filmen, så har han kommet seg ut på GM`s island. skal se om jeg finner den. edit: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1849 Featuring these places: Outlands Caverns of Time Old Ironforge Old Hillsbrad Foothills GM Island Designer Island Programmer Island and much much more... Endret 1. juni 2005 av nord Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 er bare en liten øy med et hus og portal til alle byene. Men hadde vært dritmorro om han hadde møtt noen GM der (hvis det hadde vært offisiell server) og blitt banna så det sang. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Om det er mulig å komme seg dit ser jeg egentlig ingen grunn til å bli bannet. Med mindre det står noen plass jeg har skrevet under at jeg ikke skal befinne meg der (mulig, for lat til å lese eula) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hørte noen som sa att GM-øya var full av saker, test ting og andre frakke greier men det er vel litt å overdrive? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Etter filmen å dømme, ser det ikke ut som en veldig spennende øy. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tror det ikke går ann å komme seg dit lenger, naturlig nok. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Men er det ikke slik at alle GM-er har blitt fjernet fra spillet? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hm angående den filmen... er den starten på en offisiel server? det går vel ikke ann og komme til old IF? eller er det bare jeg som roter? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 om man ser på den "exploit" filmen, så har han kommet seg ut på GM`s island. skal se om jeg finner den. edit: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1849 Featuring these places: Outlands Caverns of Time Old Ironforge Old Hillsbrad Foothills GM Island Designer Island Programmer Island and much much more... Seriøst! Mirror plxzzz Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hm angående den filmen... er den starten på en offisiel server? det går vel ikke ann og komme til old IF? eller er det bare jeg som roter? Det gikk an å komme seg inn i Old Ironforge som spøkelse før, men de fiksa det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er der alle GM-folk bor, og når de har fri fra jobben, så fester de hardt på øya :!: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 var en som påstod tidligere tror jeg at han hadde sett "GM island is under attack" eller noe i world defence, omd et er sant vet jeg ikke, tviler egentlig. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 om man ser på den "exploit" filmen, så har han kommet seg ut på GM`s island. skal se om jeg finner den. edit: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1849 Featuring these places: Outlands Caverns of Time Old Ironforge Old Hillsbrad Foothills GM Island Designer Island Programmer Island and much much more... Seriøst! Mirror plxzzz http://picard.hgo.se/~roli001/WOW/ExplorationMovie.wmv Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Men er det ikke slik at alle GM-er har blitt fjernet fra spillet? uhm, nei, kven skal du få hjelp fra vist du trenger det då? Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Mesteparten av den videoen må være fra en rip-server (uoffisiell kopi). Human rogue med undead horse, 2h sverd og god-mode... Men endel av de områdene ser jo veldig lovende ut for fremtiden. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 selvfølgelig er det en privat server, han bruker jo mange cheats for å komme til de områdene. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 skikkelig OT her nå: åssen kan jeg lage en privat server lokalt, uten at noen andre enn meg kan bruke den? er litt utsatt av foreldre som er litt kontrollfriker, så jeg har bare internett på tirsdag og i helgen. (bortsett fra når jeg er på jobb seff) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 skikkelig OT her nå: åssen kan jeg lage en privat server lokalt, uten at noen andre enn meg kan bruke den? er litt utsatt av foreldre som er litt kontrollfriker, så jeg har bare internett på tirsdag og i helgen. (bortsett fra når jeg er på jobb seff) Flytt hjemmefra, det er på tide nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå