iago Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Da jeg skulle intallere Battlefield 1942 for noen måneder siden var det ett eller annet som skar seg under prosessen, og jeg gjorde dessverre noe som jeg ikke aner hva var, og som har "ødelagt" BF42 for meg. Jeg får ikke til å reinstallere det, fordi maskina mi tror at spillet er installert fra før eller noe sånt. Det går heller ikke an å avinstallere. (Det "ligger" i lista som en fil på 7,92MB) Trykker jeg på change/remove i add/remove programs, får jeg fram denne beskjeden: Error loading C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\engine\6\INTEL3~1\Ctor.dll<UNINSTALL.CMD> The specified module could not be found Finnes det noen måte å få maskina til å "glemme" at spillet er installert fra før av eller noe liknende? Jeg er aldeles grønn på sånt. Tips mottas med takk. :cry Endret 2. juni 2005 av iago Lenke til kommentar
iago Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Er det lov å bumpe? Noen av dere må da vite hva dette dreier seg om? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kanskje den passer bedre her http://forum.hardware.no/index.php?showforum=187 Lenke til kommentar
iago Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jaja, får prøve det, da. Takk for litt hjelp, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå