quackee Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) skal oppgradere min gode gamle compaq presario 7132ea fra 2001... hadde tenkt meg nytt hk, cpu, ram og skjermkort, men , leg er litt usikker på om jeg må skifte strømforsyninga også... hadde tenkt meg en middelklassepris fra 4000- 7000 (må jo ikke bruke alle konfirmasjonspenga ) hadde tenkt litt på disse komponentene: AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte Asus A8N-SLI, nForce4 SLI,Socket-939 ATX,S-ATA, GbLAN,Firewire,DDR, PCI-Ex16 vet ikke om det er lurt å bruke så mye på hk.... 2 ghz overførningshastighet da, vet ikke om det har mye å si? litt usikker på RAM, hvertfall 1 gb Skjermkort: mellom 1000 og 2000 bør ha ha SLI noen som kan hjelpe med noen komplett(e) tilbud? Endret 1. juni 2005 av quackee Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 delene dine ser bra ut, husk og velge venice utgave av cpu'n. fra komplett: skjermkort, gainward 6600gt pci-e til 1600,- minne, corsair value s 1gb til 836,- (ca) og ny psu må du nok ha ja. kan anbefale mist 500watt fra microplex, visst du vil ha noe fra komplett.no så kan du ta en titt på fortron/source eller tagan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå