Mora_Di Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei. Har dette hovedkortet: http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=300050&view=detailed Kan jeg bruke denne RAM'en på hovedkortet mitt? Hørt sånn dual ram går bedre,hehe. http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=118497&cks=PRL Hvis ikke.. hvilken ram burde jeg kjøpe? Jeg har en Twinmos 512 pc3200-brikke fra før.Cl 2.5. Tenkte kanskje å kjøpe en sånn til. Eller? Takknemmelig for alle svar og tips=) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har ei sånn 512 rambrikke på et MSI K8N Neo FSR hovedkort.Systemet mitt er usannsynlig ustabilt.Jeg mistenker at twinmosen står bak.Bare feriepenga kommer skal jeg kjøpe ocz eller cruical ...Er oppsettet ditt stabilt? Lenke til kommentar
Mora_Di Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jau, synes da mitt er stabilt jeg,heh. Hva er så bra med OCZ osv da? For folk som skal overklokke eller? Hendel en gang i blant jeg får blåskjerm også står det "Bad_Pool_Header". Men aner ikke hva som er årsaken til den. Noen som vet?=) Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Hva er så bra med OCZ osv da? For folk som skal overklokke eller? Du MÅ ikke kjøpe de dyreste brikkene av OCZ eller cruical f.eks.Og du MÅ ikke klokke med de heller,men alle de som sier at twinmos og MSI går dårlig sammen skal ikke bli beskyldt for å være uenig med meg... Endret 1. juni 2005 av lucky666 Lenke til kommentar
toretors Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Ikke bruk TwinMos på det hovedkortet! Til lucky, problemet har med nForce3 250Gb-brikkesettet å gjøre. Endret 2. juni 2005 av toretors Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Enig med toretors Endret 2. juni 2005 av lucky666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå