Totenkopf Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tittelen snakker vel for seg selv, så jeg antar at det ikke er nødvendig med noe overflødig snikksnakk og hopper derfor rett til smørøyet. Pudding - En ganske så original Lord of the Rings fanfic med Legolas, Elrond og en god del pudding i hovedrollene Elrond gazed at me with a completely serious expression. "Legolas, my dear, I want... you to grow extremely fat for me." Fusion - "In the afterlife, angels Kirk and Spock decide to have sex inside the sun." Do I look fat to you? - "Spock reassures Kirk about his weight by making love to his belly." The Final Show - En godbit fra Something Awfuls artikkelserie om 'Erotic Saturday Morning Cartoon Fanfics' Post gjerne dine egne favoritter. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Scheisse. Det der er ... interessant, for å si det mildt. Vet ikke helt hva jeg skal si; horribelt er i hvert fall muligens dekkende. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) mmm.... homoerotisk fanfiction! det er jo det jeg har lett etter hele livet edit:no offence til evt homser på forumet Endret 2. juni 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå