Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finnes det Gbit switch med intern strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har prøvd å finne enten en 5 eller 8-port Gbit switch med intern strømforsyning, men de utallige modellene jeg har funnet så langt har bare en knotete ekstern strømforsyning (adapter).

Jeg har også lagt merke til at de aller fleste 16-port gigabit switcher har intern strømforsyning.

Jeg vet at SMC hadde en rackmonterbar 8-port 10/100Mbit switch og den hadde intern strømforsyning!

Er det noen som vet om det finnes 5-port eller 8-port Gbit switch med intern strømforsyning som selges i Norge?

Jeg har ikke bruk for en 16-port Gbit switch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en 8 port fra smc, og den har intern strøm.

SMC EZ Switch 8508T

OBS!

Produktinformasjonen på dette produktet stemmer IKKE med det som står der. Har gjort Netshop oppmerksom på dette, men det ser ikke ut som de gidder å gjøre noe med det. De liker visst å feilinformere.

Den er i hvertfall ikke mulig å konfigurer slik de påstår, er ingen seriel-port på den. Sjekk produktet på smc sine sider, og der er det en "vanlig" switch. Sto heller ikke noe om dette i manualen som fulgte med switchen :p

Da jeg spurte om jeg kanskje hadde fått feil produkt eller utgått modell e.l. svarte de bare at den ikke kan konfigureres og at den ikke har noen seriel-port. De brydde seg ikke om at jeg henviste til nettsiden dems. Gadd ikke å returnere fordi jeg trengte en switch og pga at det ikke finnes konfigurerbare switcher i den prisklassen. (I hvertfall ikke som jeg har funnet)

Men ellers så fungerer dette produktet utnmerket, den gjør jobben sin!

Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemeldingene.

Det blir vel en SMC 8-port switch tenker jeg, men det finnes forskjellige versjoner av 8508T ifølge SMC's nettsider, noen som vet om det er noe å bry seg om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...