oblomsoe Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg har nå fått meg ny data og installerte først XP pro SP1 men rett etter at det var installert så oppgraderte jeg til SP2, jeg har 2X250GB Seagate baracuda S-ATA dikser. Jeg har sett i biosen og der ligger begge diskene og begge har nøyatig rett størelse (250gb) 1. Det er kun den ene disken som jeg finner (har sett på behandle-->diskebhandling) 2. Den ene disken som jeg finner er på kun 127GB? 3. Når jeg starter opp pc så går den gjennom all hardware osv..Men når den er ferdig med det og kommer de hvor den skal starte opp win. så er skjermen svart leeenge, i over ett min! Men hvis jeg restartet pc'en mens skjermen er svar så kommer det med en gang opp slik at windows ikke ble avsluttet rett og jeg velger om jeg vil starte opp i vanlig windows elr i sikkermodus. Og når jeg velger windows da så kommer pcen på med engang nesten... Noen som vet hva jeg kan gjøre for å rette opp dette? På forhånd takk! Endret 1. juni 2005 av oblomsoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå