Breivik. Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei Er det nokon som veit om nokre billige rc helikopter? Tenkte eg skulle bruka ca 1000 kr på da. Takker for alle svar! Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den store R/C-tråden! Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Etter å ha sett kjapt gjennom det, så kan eg ikkje sjå nokre linkar til sider der dei selger så billige helikopter. Har nokon ei nettsida å anbefale? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Det her eller det her? Edit; oi, så feil... om du har to-tre hundre mer så kan jo dette være et alternativ. Endret 1. juni 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Takk for svar Tori, men eg hadde tenkt meg eit helikopter. Kan betale opptil 1500 kr. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Først. Bandidos Pelle nevner den Store RC tråden. Det er mye større sjanse for å få hjelp av noen som har peiling på slikt der, og der er det også noen som har helikopter selv. Så. Å tro at du kan finne et RC helikopter til under 1500 er å drømme! Helikopter er uten tvil det dyreste innen RC-hobbyen og uansett hvor lite og fattig du mener helikoptret skal være så greier du fortsatt overhodet ikke å få et flybart helikopter til 1500. I tillegg så må du ha en radiostyring og når du skal ha noe som kan kontrollere et helikopter så blir det fort 1500 bare for kontrollen. Men hvis du er interessert så er Moss Hobby en plass der de selger elektriske helikoptre. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Stenges Ta sprøsmålet i det store tråden for dette emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg