jonnyhar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Når jeg skal installere Windows 2000, eller xp for den saks skyld, på en Acer Travelmate 210 slår pc'en seg av. Jeg booter fra cden og etter at den har kopiert endel filer, slår den seg av. Den slår seg ikke på igjen automatisk, og når jeg slår på den begynner den forfra igjen. Hjelp!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Får du blå skjerm før den slår seg av? Lenke til kommentar
jonnyhar Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Nei, den bare slår seg av. Det virker som om den skal restarte men aldri våkner igjen.. Men nå ser jeg at den slår seg av uansett hvis den står i ms-dos en stund. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det kan være noe feil med selve maskinen, så du bør sende den på service. Har du funnet noe system i når det skjer, eller er det tilfeldig? Lenke til kommentar
jonnyhar Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg kjøpte den brukt, og fikk den idag så jeg har ikke funnet noe system i galskapen enda.. Det virker som den slår seg av når den står ubrukt i noen minutter. I dos eller installasjonsprogrammet. edit:leif Endret 1. juni 2005 av jonnyhar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Prøver du med eller uten strømledning? Lenke til kommentar
jonnyhar Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg har prøvd begge. Og ladelyset lyser når den slår seg av, så det er ikke laderen.. Hvis jeg holder inn powerknappen straks etter at den har slått seg av, lyser hdd-led. Men etter noen sekunder starter den som normalt igjen. Endret 1. juni 2005 av jonnyhar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kontakt den du kjøpte pcen med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå