Juang Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Som sagt sluttet plutslig DVD-rom stasjonen min å fungere...dvs at når jeg putter inn en CD eller DVD plate så blinker lyset på stasjonen og jeg hører lyder som indikerer på at stasjonen fungerer. Men problemet mitt er at den nekter å lese av platen. Systemgjennoppretting hjalp heller ikke...og jeg sitter skikkelig fast her siden at jeg ikke heller kan boote fra DVD-rom'n....da den heller ikke virker ordentlig under oppstart. Jeg har prøvd å spille av HELT nye cd plater og får samme resultat.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Boot fra cd stiller du inn i BIOSen. Du bør kanskje legge inn systemet på nytt. Lenke til kommentar
Juang Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har satt Boot Sequence på DVD-Rom som nr.1 i Bios...men DVD stasjonen klarer forsatt ikke å lese fra CD eller DVD plater uavhengig om jeg er i windows eller ikke...det rare er at DVD stasjonen har bytta navn...opprinnelig var det en Samsung DVD stasjon...men nå står det plutslig et helt annet navn... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Gjorde du noe rett før den sluttet og fungére? Kan du teste den i en annen pc? Lenke til kommentar
Juang Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Fant ut at det kan ha noe med selve spilleren...virker som om Dell benytter seg av billig Kinesiske produsenter...JLMS... Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 for det første... Om du har noen som helst anelse om hva som er i veien med PCen din, f.eks. at du ikke får tilgang til DVDer som du setter i maskinen, så har tråden din absolutt ingenting i denne kategorien å gjøre. for det andre høres det ut som om dvd-rom'n er ødelagt.. det positive er at de koster ikke stort mer enn 200kr f.eks. på psdata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå