drool Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Tjoohoo Kan ikke annet enn å være fornøyd med det vel... Endret 1. juni 2005 av drool Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er ikke PG en forkortelse på sløyd i USA? Lenke til kommentar
drool Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 PG? Programmering. Java Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Congratz! Må være god følelse? Men da regner jeg med at du fikser på alt mulig som jeg finner plagsomt i programmer, selv om det ikke har en fnutt med Java å gjøre! Forvent deg PM-er i tiden fremover ^^ Lenke til kommentar
drool Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Congratz! Må være god følelse?Men da regner jeg med at du fikser på alt mulig som jeg finner plagsomt i programmer, selv om det ikke har en fnutt med Java å gjøre! Forvent deg PM-er i tiden fremover ^^ Hehe...kan ikke riktig skryte på meg at jeg fikser alt jeg støter på da. Send gjerne PM, men tror ikke jeg kan stille med garanti for at du får et fornuftig svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå