NES Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Heisann :smile: Sakser litt fra spesifikasjonene: VIA PN133 (S3) Default 16 MB Configurable 32MB shared memory 64K colors Support AGP 4X mode Simultaneous display of LCD/CRT Hardware expansion for high resolution LCD Support 32 bit True Color on LCD Støtter den ikke 32 bits farger by default? Og eventuelt hva trengs for å få det? Neste spm: Den leveres med Intel Celeron Tualatin 1200MHz CPU. Er denne en desktop eller en "bærbar" prosessor? Støy har litt å si for meg ettersom den skal være til "sofabruk". Takker for svar. Mvh Nes Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei, jo den klarer 32-bits fargedybde ja. Og det er en skrivebordsprosessor som sitter i den maskinen ja. Lenke til kommentar
NES Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Takk for svar :smile: Finnes det informasjon om hva slags vifte som står i, og hvor mye støy den generer? Og er det flere vifter i maskinen? Mvh Nes Lenke til kommentar
scar Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 hei jeg har en ZNOTE 3001 selv. om den bråker nja kan vel si den sånn når vifta går på full gass så bråker den litt ja, men det er bare for en liten stund. eller nå om sommeren går den jo på fullgass ofte. men det er ikke skjenerene støy vil ikke si det. det er en veldig god bærbar som jeg er veldig fornøyd med spess tv ut kvaliteten på den. og det er bare en vifte på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå