Gå til innhold

Får ikke noe bilde på skjermen (A6600GT)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har egentlig forsøkte både PCI og AGP/Onboard, uten at det hjelp noe... Men jeg har jo liksom skiftet psu da... helt nytt idag!! Jeg skal forsøke lete litt i BIOS igjen, er ikke så mye å fikle med der men kanskje jeg kan finne noe som jeg har oversett

Lenke til kommentar

Virker maskinen din med det gamle kortet, og du ikke får bilde med det nye, og alle kabler er på plass - jeg vil si at det kortet der er klart for retur til Komplett.

Hart du et multimeter kan du jo drive litt avansert feilsøking, men retur er nok det greieste.

Er det et nytt eller demo-kort?

mvh r.

Lenke til kommentar

Har hatt\har samme problemet med et ABÌT IC7 MAX3 Hk og et X800Pe\6800LE får det ikke til å funke på hovedkortet. Får noen gammelt røkkelkort til å virke uten problemer.. Har søkt og leita over hele det store internett, men finner ingen løsning.. kapitulerte å kjøpte meg et nytt hk,virker som bare f.. nå. Trur ikke det har noe med PSU'en å gjøre, har en BeQuiet 520w selv så det er power nok. Antar at problemet er med AGP porten, 4x eller 8x, det er min konklusjon etter å ha styrt med dette i snart en måned!!

Lykke til med feilsøkingen, blir å sjekke innom her for å se om det kommer noen løsning.

OldDuke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...