friskies Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ey! Hvis det er mulig, prøv å disable onboard video, kanskje det er det! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har samme Hovedkort osm deg, og samme skjemkort som deg tror jeg? Leadtek 6600GT. TDH? Jeg skifet PSU og da kom det seg. Lenke til kommentar
x_periences Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 kortet kjøpte jeg hos Komplett... Hvordan det? Lenke til kommentar
x_periences Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 har egentlig forsøkte både PCI og AGP/Onboard, uten at det hjelp noe... Men jeg har jo liksom skiftet psu da... helt nytt idag!! Jeg skal forsøke lete litt i BIOS igjen, er ikke så mye å fikle med der men kanskje jeg kan finne noe som jeg har oversett Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Virker maskinen din med det gamle kortet, og du ikke får bilde med det nye, og alle kabler er på plass - jeg vil si at det kortet der er klart for retur til Komplett. Hart du et multimeter kan du jo drive litt avansert feilsøking, men retur er nok det greieste. Er det et nytt eller demo-kort? mvh r. Lenke til kommentar
x_periences Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Det er et nytt kort, men det snodige er jo at det fungerer på en annen maskin da.... Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har hatt\har samme problemet med et ABÌT IC7 MAX3 Hk og et X800Pe\6800LE får det ikke til å funke på hovedkortet. Får noen gammelt røkkelkort til å virke uten problemer.. Har søkt og leita over hele det store internett, men finner ingen løsning.. kapitulerte å kjøpte meg et nytt hk,virker som bare f.. nå. Trur ikke det har noe med PSU'en å gjøre, har en BeQuiet 520w selv så det er power nok. Antar at problemet er med AGP porten, 4x eller 8x, det er min konklusjon etter å ha styrt med dette i snart en måned!! Lykke til med feilsøkingen, blir å sjekke innom her for å se om det kommer noen løsning. OldDuke Lenke til kommentar
x_periences Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 hmm.. still no luck. Kan det være lurt å laste inn en BIOS oppgradering fra hovedkort produsenten, istedenfor HP?? Siste HP bios oppgradering var fra Mai måned, men den fikset kun noe logo greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå