Runar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Heisann. Har en Netgear WGT624 trådløs router, og har vært plaget med dårlig signal, men her om dagen ble signalet borte. Selv om jeg sitter 1 cm fra routeren er det 0% signal. Den virker med ledning men ikke trådløs. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 gjort, har også reseta instillingene men det funker ikke Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Min gamle WGR614 måtte kobles til internett via kabel og settes opp før den fungerer trådløst. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 det funka før så jeg syns det er rart den plustelig slutta å funke... :S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 den funker igjen, men det er veldig, veeeldig dårlig signal. håper noen kan hjelpe meg for dette er jæ*** plagsomt og irriterende... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) litt seint men... routeren slutta å sende signal. link qualitu er på 100% men signal strength er på 0% men nettet funker 1 m unna. Min gamle WGR614 måtte kobles til internett via kabel og settes opp før den fungerer trådløst. mener du koble routeren rett på der nettet kommer inn i huset? så den ikke går gjennom nettverksmodemet fra tele2? Endret 14. juni 2005 av -Runar- Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kobles på etter adsl modemet. Men det høres ut som du har defekt router eller trådløspunkt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 kjøpte ny antenne til wlan kortet på pc'en for noen uker sia, så funka det plutselig. men nå... det funker i stua, 2 meter fra routeren men det er 0% signal strength så det virker ikke andre steder..routeren funker med ledning til pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå