sinus' Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei! Jeg tenkte at sommerens investering skulle bli en ny telefon da jeg er veldig lite fornøyd med min nåværende T630... Jeg håpet på at noen kunne hjelpe meg, for noe av det jeg ønsker mest er en telefon som kan surfe på vanlige internettsider, ikke bare wap... Og gjerne ikke bare en teoretisk mulighet, men det må fungere så bra at man kan bruke det... Finnes det en slik telefon et sted som ikke har en helt avsindig pris? Er jo tross alt fattig student Kom med tips på merker og modeller! Har sett litt på Qtek 8010, men skjønner ikke helt av specsene om man kan surfe vanlige internett sider med den... Og om det ev. er praktisk mulig ... Hjelp meg! Torkil Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) På qtek 8010 er det ikke Wlan, så du må derfor surfe via GPRS Hva med Qtek S100? Må ha wlan kort utenom, men er den rimeligste mobilen jeg vet om Har ikke testet internetten på den enda, siden jeg ikke har fått den På tele2.no, så har de, de billigste Qtek telefonen jeg har sett. Klarer ikke å vente på min S100 Endret 1. juni 2005 av Slurt-is Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Nokia 9500 Communicator? Den har jo WLAN, men den er svindyr og visstnok svært treig... WLAN-tilkoblingen skal vist ikke funke så godt pga tregheten til telefonen. Du har jo Qtek 9090 også, men den er dyrere enn 9500 Communicator. Funker det å surfe på internetsider med 3G-mobiler? I såfall er 6630 eller 6680 fra Nokia midt i blinken! Tror egentlig en telefon som skal være kompatibel med internet-surfing blir for dyr for en fattig student dessverre. Spar heller til en bærbar pc Endret 1. juni 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, jeg ser noen mobiltelefoner oppgir html surfing, men vet ikke hvor vidt dette fungerer i praksis ... Bærbar maskin er ikke aktuelt, da jeg er avhengig av å ha noe mer tilgjengelig ... Kan man laste ned opera nettleseren til andre mobiltelefoner for å kunne lese html sider .. ? Communicator er uaktuelt, og det som koster over 4000 kroner er heller ikke av interesse ... Er veldig interessert i å høre om noen har erfaringer 6630, 6680 og 3230, da alle disse skal støtte HTML i følge gsm sine nettsider ... Lenke til kommentar
ct Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har erfaring med Siemens SX1 og Nokia 6680. Jeg bruker NetFront 3.2 og det fungerer helt utmerket, NetFront 3.2 er omtrent det samme som Opera. Den innebyggde nettleseren til 6680 er også helt topp, men jeg foretrekker Netfront, den koster også noen kroner. Nettsidene blir formatert om til skjermbredden til telefonen, bildene blir mindre osv. Store sider som vg.no blir dyre og trege å laste ned, hvis ikke du har edge/3g-dekning. Jeg har verken testet edge eller 3g da jeg har netcom i bergen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå