Gå til innhold

FPS dropp nå nylig


Anbefalte innlegg

De to siste dagene har jeg hatt et problem i cs at fps'en har falt ned på 30-60fps, dette skjer bare i noen sekunder men er veldig irriterende i kampens hete... Det er noe som skjer innimellom, noen som vet hva det er?

 

PS! I det siste nå så har det også hent at det har lagget når jeg har sett på en film på pcen, kan dette ha noe med det samme og gjøre? Kan det være virus? Eller er det kansje noe som krver ekstra ressurser innimellom av pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier å lukke alle internett sider, msn og slikt... Eneste jeg har oppe er vel mirc, men så er det jo noen programmer (de som ligger nederst til høyre) som alltid er der. Blant annet Norton Auto Protect, ASUS Prob og Samurize.

 

Samurize har jeg nettop lagt inn, og har på en sånn tv-program sak på skjermen. Kan dette være problemet?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har slutta å bruke samurize nå, men hender jeg får slike FPS dropp fortsatt. Bare nå detter den ned på 60-70 og er der ganske lenge, umulig å spille slik! :S

 

Noen som vet hva problemet er eller om et kjekt program der jeg kan finne ut hva som krever av pcen min? THX!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...