ahoo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Eg har lenge irritert meg over bad flow i systemet mitt, så etter tips har på forumet. Så bestemte eg meg for å "modde" AC Duplex CPU blokka mi: Duplex. Så eg gjekk laus på å opne blokka for å fjerne dysa som ligger rett etter innløpet på blokka, i håp om at dette ville gi økning i flowen. Og sjølve dysa var nesten tett, og det var mykje skit mellom kjøleribbene på blokka. Så eg tok å blåste den rein. Og her er resultatet! Dette er virkeli å annbefale! Endret 1. juni 2005 av ahoo Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Etter rensing...(denne blir ikkje brukt nå da) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Mye bedre tempratur? var en voldsom økning i flow Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva slags System har du 939? Vurderer den samma blokka skjønner... Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Når eg hadde "dårli flow", låg tempen på 44-46C og no etter eg gjorde detta så ligge tempen på 41-42C. Så, eg er virkeli fornøgd me resultatet! Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Nope, det er 478. (P4)..Blokka er virkeli til å anbefale!Meget go kvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå