mbst Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hva slags tanker er store nok til at en kan sette pumpa nedi dem? Vil ikke lage noe selv, det vil sikkert komme til å lekke. Hvordan fikser man det i praksis når man setter pumpa nedi tanken? Setter man den nedi med innsuget fritt i vannet og utpump koblet via en slange til utgangshullet til tanken? Forstår det slik at dette vil forhindre luft i systemet? Lenke til kommentar
Skrack Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei Jeg kjøpt meg et lite akvarium på WebZoo.net så satte jeg pumpa mi nede i akvariume på de medfølgen sugekopene til Up 1000. Insuget var fritt i vannet og slangen på "utgangen" til radiator/blokk.... Har ingen luft problemer med denne løsningen... mvh Skrack _________________ No Reson To Live But I Like It That Way [ Denne Melding var redigert av: Skrack på 2002-07-18 14:24 ] Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Tupperware!!! En eller annen box i plast, du finner nok sikkert noe på Biltema, Europris eller COOP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå