fredde Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skal ha et nytt accesspunkt til åpen kontorløsning og lurer på hvilket accesspunkt dere vil anbefale når kravet er høy sendestyrke/rekkevidde? Jeg har i dag et Jensen som er kaputt og som jeg skal bytte ut med et nytt. Det er et par tjukke vegger i mur som signalene må forbi så det er viktig at AP har høy sendestyrke... (Jensen AP har forsåvidt klart dette såvidt) Takker for anbefalinger... Mvh Fredde Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hmm jeg har og deler erfaring med 3com. Og vil anbefale 3com aksesspunkt. Hjemme hos meg er det rekkevidde over hele huset og en del uttafor. Nettet er dønn stabilt, og har _ALDRI_ detti ut ! Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 På jobben bruker vi Orinoco AP600 og AP700. Disse har bra dekning i våre bygg, som ikke er spesiellt åpne. Mange lettvegger, og tynnere betongvegger. Brannvegger med mye armering stopper signalene rimelig effektivt. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Edit: Leste med harelabb... BBL Endret 1. juni 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Linksys WRT54G God erfaring med det.. Men er du usikker og gidder å spandere 120kr så bestiller du 3 forskjellige og benytter angreretten på 2 av dem og raporteret hvilket du gikk for Lenke til kommentar
Madcow01 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Linksys WRT54GGod erfaring med det.. Men er du usikker og gidder å spandere 120kr så bestiller du 3 forskjellige og benytter angreretten på 2 av dem og raporteret hvilket du gikk for Det er folks som deg som er årsaken til økte priser i nettbutikkene. Det er rart at nettbutikkene krangler om returer når sånne som deg går ut og anbefaler folk å svindle. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Det er folks som deg som er årsaken til økte priser i nettbutikkene. Det er rart at nettbutikkene krangler om returer når sånne som deg går ut og anbefaler folk å svindle. Når ble det svindel å benytte angreretten? Endret 2. juni 2005 av taz Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er folks som deg som er årsaken til økte priser i nettbutikkene. Det er rart at nettbutikkene krangler om returer når sånne som deg går ut og anbefaler folk å svindle. Når ble det svindel å benytte angreretten? Du vet jo veldig godt hva han mente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå