TargA3k Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da har jeg klart det mest fantastiske i verden;å glemme passordet på pcen,Og med det lurer jeg på om noen her vet om det finnes en annen vei enn formatering? Lenke til kommentar
TargA3k Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Targa!! Huske passordet! ;D kan ikke huske alt da sparksy Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva slags operativsystem har du? Btw: Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis du har xp så kan du bare kjøre den i sikkerhets modus(trykk f8 ved oppstart) Så går du på administrator(hvis du ikke har pass der også da) Så går du til bruker kontoer, så trykker du på den bruker kontoen du har glemt pass til så trykker du slett pass Ganske enkelt... Hvis du ikke skjønte det der så kan jeg foklare det litt nærmere... Lenke til kommentar
TargA3k Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 trenger litt mer hjelp enn det ^^ Lenke til kommentar
TargA3k Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 tusen takk for all hjelp folkens! jeg klarte det med deres hjelp Lenke til kommentar
TargA3k Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 nå fikk jeg et nytt problem, norton auto protect vil ikke på av en eller annen grunn og det kommer advarsler hele tiden noe som er ekstremt irreterende Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Går du ikke ann å slå det på igjen på vanelig måte? *edit*: Hva skjer når du prøver på det? Endret 1. juni 2005 av Supah89 Lenke til kommentar
roac Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da har jeg klart det mest fantastiske i verden;å glemme passordet på pcen,Og med det lurer jeg på om noen her vet om det finnes en annen vei enn formatering? En genial løsning: NT/2k/XP/2k3 Password Utility Funker like godt hver gang. Jeg har alltid en slik CD tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå