fredde Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har fått et overføringsproblem med mitt 54 mb trådløse accesspunkt. Det virker som om alt går så tregt og rekkevidden er plutselig blitt halvert. Det har dukket opp 3 nye trådløse nettverk siste måneden og jeg lurer på om det kan ha noe med forstyrrelser fra disse å gjøre...? Vil det hjelpe å bytte kanal, eller å kryptere annerledes? Takker for input som kan hjelpe... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Lastet ned netstubmler og fant ut at alle 3 nettene rundt meg bruker kanal 11 så da er det kanskje en ide å velge en annen kanal da? Eller har ikke dette noe å si? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Slik du beskriver det, så er det definitivt en god idè å skifte kanal. Prøv først de to andre hovedkanalene, 1 og 6. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ok, har forsøkt kanal 1 nå og får forsatt ikke mer en 50-60 i signal 1 meter fra accesspunktet. Bør jeg få bedre enn 50-60 i signal på netstumbler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå