palaa87 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har en mercedes 190e, 1985 modell. Er det noen som har gode eksempler på effektiv trim i forhold til pris, og bra styling kit. Eller alt som vil gjøre at bilen blir fetere enn den er. Det er ikke den samme bilen som på bildet, men den har andre felger. Alle tips tas i mot med glede!!! Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det helt lik bil bortsett fra felgene? Med bakspoiler osv? Lenke til kommentar
palaa87 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg glemte å nevne at dette er en 2,0 liter 190e med automat. Lenke til kommentar
palaa87 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 jah, men jeg skal ha på en annen spoiler. Det er sikkert, og min har 15 tommerar, dei standard 190e felgene. Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Synes den faktisk var fin i utgangspunktet, da jeg ikke er noe for harry rånebiler... Selv ville jeg satt på større felger, kanskje senket litt, hvite blinklys og deretter konsentrert meg om anlegg Lenke til kommentar
palaa87 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 jah.....d skal jeg også jøre, jobber med å få tak i noen fete 18 tomms..da blir den villt fin. Å senking å soting. Men angående trim , det er det som er viktigst for meg. Jeg skal også gjøre den om fra automat til manuell. Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 aha, det er kjekt, automat er aldri så moro... hvor mange hk er det? Lenke til kommentar
palaa87 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 ekke helt sikker...stårkje i vognkortet...men...andre har 122 hk...d har sikkert denne åsså... Lenke til kommentar
palaa87 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 kk...min bil harke katalysator....men kan noen her anbefale en bra chip til bilen min...helst ikke så veldi dyr...eller en side vorr eg kan finne bra tuning/styling til den? d hadde vert koz Lenke til kommentar
palaa87 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 by the way...her e felgane eg ska kjøpa t min....17 tomms...tror nok d blir veldi bra... elle e d non andre så vettom no finare...så kan slå prisen...1100kr per felg... Lenke til kommentar
christianlie Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Her er noe elegant styling iallefall http://www.dekkportalen.no/shop/productsli...781&selection=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå