Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 "Snekker'n" dah! Her setter du igang en tråd som er dømt til å bli en: "ATI & AMD kicks ass!" "Nvidia & Intel sucks!" Jaja... det ser unektelig ut som ett par "små" produsenter har ett visst teknologisk overtak for tiden... Synd for "fansen" at mr. "StressDress OfficeBoss" gir f.. i teknologi..og heller ser på innkjøpsavtaler som lukter "sniffe-snaffe"... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Man må vel ha et ATi brikkesett forløpig, og derfor kan du nok ikke det, med mindre de åpner for dette ved en biosupdate.. Noe jeg tviler på at lar seg gjennomføre Men ganske fint av ATI, at du ikke trenger to like.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg flytter denne tråden fra "skjermkort og TV-kort" til benchmark-seksjonen vår. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja dette var jaggu mye å skryte av... maks 2-3 fps mer... Juhu! Glimrende resultater for ett produkt som er ett halvt år nyere enn motstanderen... Får se når SLI2 kommer da vettu Hehe, bra sagt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ja dette var jaggu mye å skryte av... maks 2-3 fps mer... Juhu! Glimrende resultater for ett produkt som er ett halvt år nyere enn motstanderen... Får se når SLI2 kommer da vettu Hehe, bra sagt Vel,med tanke på at dette er i spill som er spesialdesignet for nvidia så er det temmelig imponerende. Venter i spenning på hva res blir i andre spill Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan jeg bruke mitt DFI sli-DR med ati crossfire? NEI, du må ha ett hovedkort med ATI chipset. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 http://www.xtremesystems.org/forums/showth...42&page=6&pp=25 nice. Lenke til kommentar
smy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 les at ati ser på om nforce 4 hvodkort vil gå Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja dette var jaggu mye å skryte av... maks 2-3 fps mer... Juhu! Glimrende resultater for ett produkt som er ett halvt år nyere enn motstanderen... Får se når SLI2 kommer da vettu Det som er interesant her er hvilken forbedring et ekstra kort gir. Mens nVidia sin løsning gir ~57% høyere ytelse i Doom3 gir ATi sin løsning en forbedring på ~78%. Uansett så er det bare så mye man kan gjøre. SLi2 er fremdeles bare et rykte, men det vil ikke forundre meg at nVidia vil kalle mulit-kort løsningen til G70 for SLi2. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ati står alene på tronen igjen Crossfire er det kun pciexpress det er snakk om? eller er det agp også??? Kunn PCIe Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Snekker'n" dah! Her setter du igang en tråd som er dømt til å bli en: "ATI & AMD kicks ass!" "Nvidia & Intel sucks!" Jaja... det ser unektelig ut som ett par "små" produsenter har ett visst teknologisk overtak for tiden... Synd for "fansen" at mr. "StressDress OfficeBoss" gir f.. i teknologi..og heller ser på innkjøpsavtaler som lukter "sniffe-snaffe"... AMD&NVIDIA=best intel&ATI=sucks SLI2 kommer til og ta ati fort NVIDIA best Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Så kommer crossfire 2 til å ta sli2... Så tar sli3 igjen crossfire2, så crossfire 3 igjen sli3, osv Skjønner tegningen freak627? Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Så kommer crossfire 2 til å ta sli2... Så tar sli3 igjen crossfire2, så crossfire 3 igjen sli3, osv Skjønner tegningen freak627? hehe ja... er sådritt lei atfolk klager over at ATI (eksempel) er 2-3fps raskere en NVidia så derfor er ATI best osv..... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Får se når SLI2 kommer da vettu Men så er det doom 3 og da, nvidia har vore bedre enn ati på det spelet. Tippa forskjelane blir større i HL2 Sjå forskjelen på 3dmark05 scoren... Den var heller ikke mye å skryte av. 100 poeng mer enn 2x 6800 ultra SLI. Ser ikke dette som noen revolusjon akkurat... Det er jevnt over 2-3 fps mer enn SLI, ikke akkurat mye å hoppe i taket for! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg bytter gjerne bort 2-3% ytelse mot sikkelig drivere. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Men nok til å være best Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Så fint at Crossfire fungerer da! Fin ytelse også. Men faktisk så tror jeg ikke crossfire eller SLI gir akkurat mest BANG for BUCKS, eller rettere sagt en god ytelse/pris ratio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå