totveit Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Denne musen finnes i to versjoner: Trådløs, og ikke trødløs. Mitt spørsmål til dere er om den trådløse versjonen er mye tregere enn den ikke trådløse. Har hørt ulike svar blant kamerater på dette. Noen som har trådløs intellimouse kanskje? Kan jeg få høre deres rfaringer med musen? Takker for alle seriøse svar. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Visste ikke at det var en trådløs Intellimouse Explorer 3.0??? Det er jo en trådløs intellimus da, sikker på at det er en 3.0?? Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Ut fra min egen erfaring med trådløs mus, ER det tregere enn ikke-trådløs. Er du en 'seriøs' gamer som vil ha mest ytelse osv. går du for ikke-trådløs. Med trådløs vil du oppleve lagging som er litt kjipt hvis du skal gjøre en rask og presis bevegelse. I 3D-shooting spill er dette en viktig faktor, og du må ha raskere reflex enn din 'egen reflex' hvis du skjønner :razz: Håper du finner ut av hva du vil ha! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det stemmer nok at Trådmus er best til spilling, men en stund så hadde jeg logitechs trådløse mus til spilling, det funka fett som bare søren. Dessuten er det mer praktisk mer praktisk, Men det er jo smak og behag da:) Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg har en Logitech iTouch trådløs og en Logitech iTouch Optical. Har ikke merket noen forskjell på disse, (annet en at den optiske ikke funker helt bestandig) Så om MicroSoft har like bra vet jeg ikke... :smile: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Til skikkelig gaming er den MED ledning som er best, men spiller du lite(evt spill som ikke er FirstPersonShooter) så funker IE Wireless bra den! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 når det har vært diskutert mus med eller uten ledning hva med en liten luremus? :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
totveit Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Takker for alle svar, spiller for det meste kun rollespill jeg, littegranne first person shoot på lan, men det er bare for morroskyld. Kjøper nå derfor ms intellimouse explorer 3.0 trågløs. Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Tror ikke 3.0 finst i trådløs.. men ta en titt på microsoft.com/hardware så ser du hva som er og ikke. Ellers så duger trådløst i massevis(pluss litt til) til RPG og Strategy spill.. Løkke te me musekjøp:) Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Trådløs er dritt! *faller i bakken hele tiden *blir borte *treig og hakkete *SUGER batterier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå