Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vurderer sterkt å kjøpe sjølvbygg frå Eltek. Nokon som har erfaring med Dynabel Nut eller Seas Njord? Nut koster ca. 500 kr mindre enn Njord som ligger på ca. 2500 kr. Nut er 2.5 vegs-kontruksjon mens Njord er 2-vegs, Njord har dog 8" element. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 jeg syns Nut låter bra, Njord har jeg ikke hørt. Men vet ikke om Seas konstruksjonene har så bra delefilter, jeg vurderte å bygge Seas Thor, men ble ikke anbefalt det. Fordi de låt ikke noe bra, pga spinkel delefilterkonstruksjon. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Har lest positivt om Nut, men ein kompis har ein forkjærlighet for Seas elementer.. Nut ser ut som har ein god kontruksjon med basskammer i bunn. Vil eg merke forskjell på om det er 2-vegs konstruksjon eller 2.5-vegs? Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har lest positivt om Nut, men ein kompis har ein forkjærlighet for Seas elementer.. Nut ser ut som har ein god kontruksjon med basskammer i bunn. Vil eg merke forskjell på om det er 2-vegs konstruksjon eller 2.5-vegs? Hjelper ikke med gode elementer når delefiltret ikke duger.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Så du ville altså gått for Nut grunna dårlig delefilter i Seas'en? Er ikkje så godt kjent innen høgtaler-verdenen Endret 1. juni 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så du ville altså gått for Nut grunna dårlig delefilter i Seas'en? Er ikkje så godt kjent innen høgtaler-verdenen Du kan spørre Eltek. De gir ærlige svar.. Ble anbefalt et produkt de ikke solgte når jeg var der Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Så du ville altså gått for Nut grunna dårlig delefilter i Seas'en? Er ikkje så godt kjent innen høgtaler-verdenen Du kan spørre Eltek. De gir ærlige svar.. Ble anbefalt et produkt de ikke solgte når jeg var der God ide fjaeran! Skal sende ein mail Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Husk at ordrer over 2000,- er frakt fritt, Nut koster 1995,- så husk å kjøp evt en skrue eller noe til 5-6 kroner Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe, sant det. Men skal bestille gjennom ein kompis som har kontakter der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå