kilogram Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Alpha-versjon av Firefox 1.1 Mozilla Foundation slapp i dag en alpha-versjon av den populære nettlesaren Mozilla Firefox. Alpha-versjonen er berekna på webutviklarar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Bra, men jeg venter på den ferdige versjonen jeg. Lenke til kommentar
knuto Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Må berre seie det: Genialt at du har begynt å skrive på nynorsk igjen, Vegard! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Må berre seie det: Genialt at du har begynt å skrive på nynorsk igjen, Vegard! Skulle han ikke så ha skrevet "Mozilla Eldrakke"? (rakke=rev) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Nei han skulle ikkje det. Ventar på den ferdige versjonen eg og. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Når Vegard sier det med raskere surfing i egen surfehistorie via frem og tilbakeknappene, så kom jeg på noe jeg gjerne skulle sett: Når man klikker tilbake også velger en annen link så mister man hele den "grenen" med sider man var inne på først. Finnes det noen plugin eller lignende som åpner for denne muligheten? PS. Når forventes den endelige versjonen å komme? I sommer? Til høsten? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Når Vegard sier det med raskere surfing i egen surfehistorie via frem og tilbakeknappene, så kom jeg på noe jeg gjerne skulle sett: Når man klikker tilbake også velger en annen link så mister man hele den "grenen" med sider man var inne på først. Finnes det noen plugin eller lignende som åpner for denne muligheten? Det tror jeg står i roadmappet til 1.9-grenen (altså utviklingen frem til 2.0), så det kommer nok. Skal se om jeg finner link.' Hvis Deer Park alpha 1 ble lansert i forgårs, så er det ikke så alt for nytt. Deer Park Alpha 1 Release Candidate har jeg kjørt siden 23. mai. Mozillazine skrev om den da. Så det er en ferdig alfa som kom nå, eller er det fremdeles RC? EDIT: Fant det. The history system needs to be made more compatible with tabbed browsing. In particular, we should adopt a brached history system (that braches every time the user opens a new tab/window) where the user can always go back unless he/she has reached the homepage. Endret 3. juni 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå