bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 HalTan erru skada? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Man leser ikke VG for å bli opplyst? Men det er billig underholdning. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg foretrekker Aftenposten jeg. Står så mye totalt uinteressant i VG, særlig om man ikke er interessert i hvordan tærne til "superkjendiser" som Sven-O lukter. Lenke til kommentar
bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg foretrekker Aftenposten jeg. Står så mye totalt uinteressant i VG, særlig om man ikke er interessert i hvordan tærne til "superkjendiser" som Sven-O lukter. Du mener vel Svett O? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg foretrekker Aftenposten jeg. Står så mye totalt uinteressant i VG, særlig om man ikke er interessert i hvordan tærne til "superkjendiser" som Sven-O lukter. Du mener vel Svett O? P-L-Z Zett zett zett Svett 'o Clock edit: jeg har sånn spesiell humor, ikke mobb Endret 1. juni 2005 av Ripz911 Lenke til kommentar
bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 HalTan erru skada? Ja. jeg også. velkommen i klubben Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ja, Morten M. er helt grusom. Han har ufattelig dårlig humor og tegneskillz. Dette er hans tankegang: 1- Tegn bokstaven A med to "øyer" og en lang "nese" 2- Tegn et menneskeben under denne A'en 3- Tegn slik at det ser ut som at A'en rir på benet Da har vi fått Ari Behn 4- Tegn bokstaven M med "øyer" og en "nese" 5- Tegn en grønn ert som denne M'en sitter på. Da har vi fått Märtha 6- Tegn en bærsj 7- Tegn vinger på denne bærsjen 8- Tegn et nebb på bærsjen Nå, alt dette er tegnet sammen i en liten rute så blir underteksten: Ari Behn måker dritt på Märtha :puke: Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 larson gale verden er genialt derimot Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 larson gale verden er genialt derimot Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 finnes jo noe som heter VG nett Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Leser vg kun fordi de har den spill delene der, også for TV guiden... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er det noe jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) hva skulle det være? Vel.. Flere av innleggene her virker ganske forvirrende og veldig "off topic". Er det noe jeg har gått glipp av? Edit: Jeg tok en titt på enkelte andre tråder. De var like intetsigende. En ny spammer, med andre ord? Endret 1. juni 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Leser VG på nett for underholdning.. Hvis det skal leses nyheter (altså ikke sladder) foretrekker jeg BT. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Edit: Jeg tok en titt på enkelte andre tråder. De var like intetsigende. En ny spammer, med andre ord? ja, en ny spammer... men han redigerer innleggene sine etter 10 minutter, slik at de ikke bryter reglene lenger... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Edit: Jeg tok en titt på enkelte andre tråder. De var like intetsigende. En ny spammer, med andre ord? ja, en ny spammer... men han redigerer innleggene sine etter 10 minutter, slik at de ikke bryter reglene lenger... Clever! Det ser ikke ut som om han har lag noen nye tråder, da. Han er forhåpentligvis borte for godt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Se på nicket: Bann me plizz Sikkert en forumbruker med 2 konti og fjortisshumor... Hva haet nå den trønderen som ble banna i igjen Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Se på nicket: Bann me plizz Sikkert en forumbruker med 2 konti og fjortisshumor... Hva haet nå den trønderen som ble banna i igjen Har dette skjedd flere ganger? Jaja, det er sikkert et problem på et forum så stort som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå