bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Som i topic. hva synes dere om VG? Endret 1. juni 2005 av bannmeplizz Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) In Before The Lock Edit: rapportert Endret 1. juni 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) whatever Endret 26. juli 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Det underholdende hadde vært om tråden _ikke_ ble stengt, men slettet, og trådstarter ikke bannet, men slettet. Uten fiksfakseri. EDIT: Hvis tråden skal være åpen så får jeg vel svare... VG liker jeg ikke, hadde aldri betalt for en dårlig, skitten bunke papir. Foreviget øyeblikket forresten : Endret 1. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Mistenker dette for å være en dreven forumbruker ja... for nå har han endra oversrifta og spørsmålet sitt til noe som ikke skal vekke oppsikt hos moderatorene. Lenke til kommentar
bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hva er galt med denne tråden? jeg spør dere om ærlig mening anngående en avis jo. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Nei. Det orginale som stod her var hvordan det luktet i skoene våre.. :| Uheldigvis for deg har moderatorene en knapp som heter "Meldingshistorie" og der finner de ut hva du skrev først Endret 1. juni 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 svamp det der er dårlig redigering Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Moderatoren "Gef" var nettopp å kikket i tråden uten å gjøre noen ting.. Lenke til kommentar
bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 hvorfor skulle han gjøre noe a? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da betyr det vel at tråden skal være åpen, da. Snakk om VG i steden. Som jeg sa, jeg liker ikke VG. Litt av prinsipp, men mest pga. måten de skriver/opererer på. Lenke til kommentar
bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg ville ikke ha kjøpt VG. slik jeg ser det er det en avis som skriver masse useriøse ting. raffegutten: hvem snakker du til? svamp? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 VG er Se og Hør i avisformat, og jeg foretrekker Aftenposten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Go VG! =D Alltid digg å kjøpe VG i storefriminutt og en diger kebab og brus.. HÒSA! Lenke til kommentar
bannmeplizz Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 nei du syndebukken glisevask. vg skal brennes sammen med at kebaben spises. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Synes du ja.. Sadist eller noe sånt? Jeg synes VG er koselig jeg! Litt kontroversielt, men det funker.. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 vg er liksom dagbladet med dårligere tegneserier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå