Gå til innhold

SHOUTcast server til Radio

Anbefalte innlegg

Hei! JEg og noen venner har lyst å starte radio. Vi har masse erfaring. Men lurte på om det er eller en anna som liker å være DJ somm kan sette opp server hos seg selv, eller sponse oss med en server =) (burde helst ha 10mbits linje elns) :D:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke for å være frekk,men dere vet at dere må betale en tono lisens på rundt 500kr å måneden visst dere skal drive med webradio??

Lenke til kommentar

ikke for å være frekk, men du har helt rett:P(rimte?)

jeg kan hjelpe dere med å sette opp shoutcast visst dere ikke kan det,men desverre har jeg ikke linje

:p

Lenke til kommentar

Men.. ikke sånn for å være frekk jeg heller. Men hvem gidder å bare låne dere en server og/eller sponse dere?

Om dere hadde starta på egenhånd først og betalt alt selv og blitt større etterhvert, så ville jeg skjønt om dere etterhvert fikk en sponsor eller 5 :)

Om jeg så hadde hatt 100mbit linje (har "bare" 3, men får snart 4,4 :w00t:) her og nok av servere, så ville jeg nok ikke ha sponsa dere med noe, så lenge jeg ikke kjente dere in the real life da.. Sorry, men slik er verden.

Ingen du kjenner som har rask linje? Lisensen må du nok punge ut med selv.. Server(e) er lett å få tak i.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...