christian232 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har fått meg sommerjobb hos en bonde. Jeg skal jobbe en god del med sauer, høy, maling og skogen. Noen som har tips til bra arbeidsklær? (Bør ikke bli for varme. Skal ikke være for motorsagbruk.) Tenker på Wenaas, men hvilken model? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Modell er nok ikkje det viktigaste. Har du nåken gammle arbeidskler i kjellaren/boden Hadde eg brukt det. Men om du ikkje har noko så hadde eg gått etter pris og ikkje modell. Eg ville kanskje valgt ei arbeidsbukse istedefor ein wenaas, dersom det er veldig varmt ute er det bedre å kunne ta av seg ein eventuel jakke/genser. Men det er jo min meining. Lykke til med jobben vertfall Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 gå på felleskjøpe å kjøp deg sånn grønn felleskjøp bokse, veldig god bokse.. skal du ha slitesterke klær er vel blåklær noe av det bedre. Men det er ikkeno problem å bare bruke noen gammle klær du har, du har sikkert ei gammel ola bokse eller joggebokse du kan bruke, det holder egentlig i lange baner. kan være lurt å kjøpe deg et par arbeidshansker når du skal drive i skogen og egentlig til det meste.. vannblemmer er ikke godt Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Takk for tipsene. Kommer veldig godt til nytte her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå